برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/09/18 - 07:55
  • - تعداد بازدید: 169
  • - تعداد بازدیدکننده: 158
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش اصغرزاده مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

بازدید مدیر پرستاری دانشگاه از بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت

 
 
پنجشنبه شانزدهم آذرماه ۱۴٠۲ مدیر پرستاری دانشگاه به همراه معاون مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه از بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت بازدید بعمل آوردند. 
 
دکتر محمدی مدیر پرستاری دانشگاه به همراه خدایاری معاون مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و قره ضیاالدینی کارشناس درآمد، با حضور در شهرستان پلدشت با دکتر حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان در محل دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند. 
 
در ادامه این حضور تیم ارزیابی دانشگاه در راستای بررسی و ارزیابی نحوه ارائه خدمات پرستاری از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کردند و سپس با حضور در واحد درآمد از نزدیک در جریان جزئیات نحوه محاسبه تعرفه گذاری خدمات پرستاری قرار گرفتند. 
 
تیم ارزیابی دانشگاه بعد از بازدید بخش ها و اخذ گزارشات از واحد درآمد، در جلسه ای که جهت پاسخگویی به سوالات و انتقادات پرستاران در محل دفتر ریاست بیمارستان تشکیل شده بود، حضور یافتند. 
در ابتدای این جلسه دکتر حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از زحمات و توجهات ویژه تیم ارزیاب به دغدغه های همکاران ارجمند گروه پرستاری بیمارستان امام خمینی (ره)، ابراز امیدواری کرد که حضور شما باعث دلگرمی و آرامش همکاران و پاسخ به شبهات این عزیزان در خصوص دریافتی خود در زمینه تعرفه خدمات پرستاری باشد.
 
در ادامه دکتر محمدی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های مستمر مدیریت شبکه در راستای رفع ابهامات و دغدغه های پرسنل پرستاری درخصوص تعرفه پرستاری، در جهت آشنایی هرچه بیشتر همکاران پرستار با تشریح کامل دستورالعمل بازتوزیع قانون تعرفه گذاری مراقبت‌های پرستاری، در راستای بهبود فرآیندهای این مهم از پیشنهادات همکاران برای ویرایش های بعدی دستورالعمل ها اعلام آمادگی نمود.
 
وی خاطرنشان کرد: مبنای پرداخت تعرفه‌ها ارائه خدمت و مبتنی بر عملکرد است. بنابراین دریافتی پرستاران از تعرفه پرستاری به شکل مساوی نخواهد بود و مبتنی بر ضریب اشغال تخت، تعداد پرستار، تعداد بیمار دریافت کننده مراقبت توسط هر پرستار و سطح مراقبتی و ارزش نسبی (k) خدمات پرستاری است.
 
در پایان این جلسه ای که تا ساعت ۱۶:۰۰ به طول انجامید فرصت کافی پرسش و پاسخ در راستای رفع هرگونه ابهام و سوال در خصوص محاسبه کارانه در اختیار همکاران گروه پرستاری قرار گرفت.
  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار پرستاری
  • کد خبر : 477
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

تنظیمات قالب