برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/07/07 - 15:41
  • - تعداد بازدید: 59
  • - تعداد بازدیدکننده: 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش اصغرزاده مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

پیام تسلیت معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در پی شهادت سید حسن نصرالله

دکتر ناصر مسعودی معاون درمان دانشگاه با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا والصدیقین
 
من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر و ما بدّلوا تبْدیلًا
 
رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.
 
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به تمام آزادگان جهان به ویژه مردم مقاوم لبنان، اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باور است شهادت رهبری مقاومت لبنان، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.
 
دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.
 
به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.
 
در پایان، اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.
 
 
دکتر ناصر مسعودی
معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی
  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار داخلی,اخبار پرستاری,تجهیزات پزشکی,مامایی,آزمایشگاه مرجع,امور بیمارستانها,نیروهای تخصصی,گالری,نظارت بر درمان
  • کد خبر : 9788
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب