یکی از عوامل مهمی که در پیشبرد اهداف و سرنوشت یک سازمان اهمیت و ارزش اساسی دارد و آن را در نیل به اهداف مربوطه یاری میدهد کیفیت رابطه آن سازمان با افراد حقیقی و حقوقی و افکار عمومی جامعهای است که با آن در ارتباط است هر اندازه این ارتباط مستحکمتر و گستردهتر باشد آن سازمان در دستیابی به اهداف خود موفقتر خواهد که پل ارتباطی « روابط عمومی » بود، چرا که امروزه و در عصر ارتباطات این نیاز را، حرفهای بسیار مهم و حساس به نام بین سازمان و مخاطبین درون و برون سازمانی است برطرف کرده است.
در معاونت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی که طیف گستردهای از مخاطبین عام و خاص شامل اساتید، محققین، دانشجویان، مردم و کارکنان را در بر میگیرد نقش روابط عمومی برای اطلاع رسانی و اطلاع یابی بهنگام، ایجاد بستر تفاهم، همکاری و اعتماد متقابل، جلب مشارکت همه جانبه مخاطبان در راستای پیشبرد سیاستها، برنامهها و اهداف آموزشی، بهداشتی و خدماتی دانشگاه علوم پزشکی و وزارت متبوع حائز اهمیت است و این تنها با وجود یک روابط عمومی پویا و منسجم امکانپذیر خواهد بود لذا روابط عمومی معاونت متبوع جهت انسجام و انجام رسالت خطیر خود نیاز به سازماندهی مناسب تشکیلاتی، مدیریت علمی(تخصصی)، برنامه عمل مشخص و رعایت اصول اخلاق حرفهای دارند. برای دستیابی به آنچه گفته شد اهداف، نمودار سازمانی، شرح وظایف و پستهای سازمانی روابط عمومی در قالب مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی تدوین میشود.
--------------------------------------------------------------------------
آقای رضا اصغرزاده
--------------------------------------------------------------------------
044-32229509
--------------------------------------------------------------------------
278
--------------------------------------------------------------------------
5714733573
--------------------------------------------------------------------------